Serum Aylamyra

Serum Aylamyra

Thursday, May 10, 2012

Bagaimana nak cuba sesuatu produk yang baru ?


Bagaimana nak cuba sesuatu produk yang baru ?

Kita suka sangat cuba sesuatu jenama baru, tak salah pun . Saya pun suka. Tapi kalau tak
kene gaya, masalah jadinya.
Saya paling suka cuba terutama yang package nya punya warna yang cantik menarik ,selalu
terasa teruja nak buka dan cuba.
Untuk mencuba sesuatu tanpa mengalami alahan agak susah terutama sekali kalau dalamnya ada
bahan yang boleh menyebabkan alahan seperti retinol atau alpha hydroxy acids, atau ada bahan
larangan seperti hidroquinon atau ada merkuri pergh.....
Ok macam ni masa nak cuba , ambil sedikit produk tu dan test sikit dekata leher atau belakang telinga
kalau 3 hari cuba tiada apa2 masalah, produk tu boleh lah kita pakai kat muka kita ni.
Insyaallah selamat dan sejahtera.

No comments:

Post a Comment

AylaMyra Skin Care

AylaMyra Skin Care